de eerste blog van Saskia - Reisverslag uit Bussum, Nederland van saskia boidin - WaarBenJij.nu de eerste blog van Saskia - Reisverslag uit Bussum, Nederland van saskia boidin - WaarBenJij.nu

de eerste blog van Saskia

Blijf op de hoogte en volg saskia

30 Januari 2017 | Nederland, Bussum

nooit te oud om te leren! ik wil een blogje maken over mijn studiereis naar Ghana, heb een app gezocht en een stel email adressen er in geworpen. ik hoop dat het werkt en dat jullie het leuk vinden!

  • 30 Januari 2017 - 22:15

    Richard:

    Ga je je bekwamen in Afrikaanse geneeskunde? Of was het een vet congres in Accra, betaald door de farmaceutische industrie die het weer doorberekent bla bla ... Hoe dan ook, leuk!

  • 31 Januari 2017 - 09:06

    Claudia:

    Hee leuk ik ga je volgen, goede reis!

  • 31 Januari 2017 - 13:00

    Anneke Van Leersum:

    Dear Sas, ik zie bij de reisdetails dat je het hele jaar in Ghana zit, haha, heb ik iets gemist? kus

  • 31 Januari 2017 - 18:31

    Hans:

    Wat leuk! Ik ben benieuwd naar foto's en verhalen. Goeie reis!

  • 31 Januari 2017 - 19:37

    Angela Vonk:

    Hoi Saskia. een hele fijne studie reis. Ik hoop voor je dat je daar veel van de inwoners mag leren.
    Goede reis

  • 02 Februari 2017 - 20:34

    Wouter Van Hensbergen:

    Heel goede tijd in Ghana! Doe de groeten aan Hermien en Addy

  • 05 Februari 2017 - 11:08

    Marga Houben-Verhees:

    Heel veel plezier, maar natuurlijk ook werken aan het doel, waarvoor je op reis bent. Je zult in ieder geval de patienten, uit Ghana en omringende landen, iets beter kunnen begrijpen in jouw werk.

  • 05 Februari 2017 - 12:22

    Moniek :

    Spannund!!Heel veel plezier worden vast veel indrukken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

saskia

Actief sinds 30 Jan. 2017
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 69215

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 12 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: