Toevoeging donderdag 9-2 - Reisverslag uit Atroni, Ghana van saskia boidin - WaarBenJij.nu Toevoeging donderdag 9-2 - Reisverslag uit Atroni, Ghana van saskia boidin - WaarBenJij.nu

Toevoeging donderdag 9-2

Blijf op de hoogte en volg saskia

09 Februari 2017 | Ghana, Atroni

Ja het is zo ver hoor, ik kan geen foto's meer uploaden in de app. Misschien later weer wel, maar ik betwijfel het. App voor de foto's is gammel en internet ook. Dus misschien kan ik de foto's pas in Holland toevoegen. Dan weten jullie dat. Jammer!!!
Teksten gaan via een andere route, dat is geen probleem

  • 09 Februari 2017 - 21:15

    Marja:

    Ik geniet van je verhalen Sas ! Helleluja

  • 10 Februari 2017 - 09:03

    Hans:

    Mooie verhalen weer. Kom je ook militairen en politie tegen? Zijn er stoplichten? Je bent je humor nog niet kwijt: een heel verhaal over geen foto's met als bijlage 16 foto's. Heel leuke foto's trouwens!
    Ik geloof toch dat - wanneer je drie weken zonder airco daar doorbrengt - je niet meer beter weet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

saskia

Actief sinds 30 Jan. 2017
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 69244

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 12 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: