Saskia Ghana 1-2 - Reisverslag uit Danyame, Ghana van saskia boidin - WaarBenJij.nu Saskia Ghana 1-2 - Reisverslag uit Danyame, Ghana van saskia boidin - WaarBenJij.nu

Saskia Ghana 1-2

Blijf op de hoogte en volg saskia

04 Februari 2017 | Ghana, Danyame

Als we de Middellandse zee hebben overgestoken, en boven Afrika vliegen, zijn we pas 2,5 uur onderweg en volgen er nog 4. Het is echt echt ver weg.
Over de Sahara heen vliegen: Eindeloze hoeveelheden zand, in eindeloze hoeveelheden reliëfs en patronen, (jammer genoeg haast niet te fotograferen) Net een klein stukje strand van dichtbij,  heet dat niet fractals?
En dan zonsondergang in het vliegtuig
Lekker snel natuurlijk, want het zijn de tropen, en daarna een soort bloedrode laag ONDER de wolken, net een soort slecht special effect, van een rivier van bloed met mist erover heen.
En dan in Accra. Aankomst is of je in de badkamer stapt, zo warm en vochtig....

Kamer 25 meter van de golven van de oceaan. Afmetingen vijf bij acht, of zo, en zelfs de airco doet het. joepie! En als ik die uitzet hoor ik de golven....Alleen  de een afstandsbediening erbij heeft geen enkele invloed, dus er zijn twee standen, AAN en UIT.
Hotel heeft wel WiFi, maar geen internet verbinding en de GPS kan mijn telefoon ook niet vinden. Dan moet ik wel iets creatiefs verzinnen om nog een blog te fiksen, en die foto's erbij lukt dan in ieder geval niet. Jammer, die ene stiekem genomen op het vliegveld was wel erg cool, (heel groot) bord met daarop:
 It is UNLAWFUL to engage in terrorist financing and financing the proliferation of weapons of mass destruction. Goed om te weten, toch?
En dan nog de groep, bijeen gegaarde dokters en assistentes uit achterstands wijken van Amsterdam. Ben benieuwd hoeveel het gaat!

• 04 Februari 2017 - 23:10

Hans:

Goed verhaal! Fijn dat je goed bent aangekomen! Veel plezier!

Hans

• 04 Februari 2017 - 23:29

Claudia:

Ik was al benieuwd of je er al was, ja dus!
    Zo te zien kun je ook even lekker een duik in de zee nemen (?)
    Succes!