even tussendoor - Reisverslag uit Danyame, Ghana van saskia boidin - WaarBenJij.nu even tussendoor - Reisverslag uit Danyame, Ghana van saskia boidin - WaarBenJij.nu

even tussendoor

Blijf op de hoogte en volg saskia

01 Januari 1970 | Ghana, Danyame

beste lezers,
ten eerste moet ik melden, dat ik niet gelijk alle foto's bij de verslagen kan doen, en ten tweede reageer ik misschien niet op je reactie, Ik lees ze wel!
maar ook met de WiFi uit de lobby is het nog niet heel soepel, ofwel nogal langzaam, om deze blog de lucht in te krijgen, dus daar besteed ik mijn tijd aan, en we hebben ook best een druk programma. vandaar!
we blijven hier vier dagen, dan nog drie dagen bij de kust, en of daar internet available is..... zoals wij toeristen hier zeggen, als er weer eens iets niet loopt zoals jij dacht: TIA ! (This Is Africa)

• 05 Februari 2017 - 12:35

Moniek:

Hahaha dit is TIA is een goede!! Zal ik aan Wim doorgeven. Die is net terug uit Kenia. Ik wil je nog even feliciteren met jou 2 zoons inmiddels 24 uur 18!! Van harte. Dikke kus en geniet.